Багаж
Загублений багаж
Яка процедура розшуку загубленого багажу?
Загублений багаж
Якщо зареєстрований багаж не прибуває до пункту призначення, пасажир повинен звернутися до Відділу розшуку багажу в аеропорту прибуття, як тільки можливо до того, як залишити аеропорт, щоб повідомити про загублений багаж. Відділ розшуку багажу хедлінгової компанії в аеропорту заповнить Акт про несправність PIR (PropertyIrregularityReport).
Якщо багаж не знайдено протягом 5 днів, розслідування буде передано в Головний офіс Відділу розшуку багажу нашої компанії. У разі, якщо надана вами інформація змінилася або ви згадали важливі деталі, будь ласка, повідомте нам негайно.
Ми радимо вам, коли ваш багаж буде отримано, узгодити з нами час і адресу доставки вашого багажу.
Максимальний період розшуку загубленого багажу складає 2 місяці.
За питаннями багажу, який не може бути знайдений, будь ласка, зв’яжіться з нами по електронній пошті: lf-ua@atlasglb.com.
Зареєстрований багаж
Які норми безкоштовного провезення багажу?
Максимальна вага для зареєстрованого багажу на одного пасажира:
30 кг для економ-класу
40 кг для бізнес-класу.
Примітка: вага однієї одиниці зареєстрованого багажу не повинна перевищувати 32 кг.
Що відбувається у випадку втрати мого багажу?
Якщо багаж не був знайдений протягом 5 днів, потрібно подати заяву до Служби розшуку багажу в аеропорту. Будь ласка, надайте інформацію про зміст багажу, посвідчення особи або паспорт, багажну етикетку і, за наявності,етикетку для понаднормового багажу, що була видана на даному рейсі.
Наднормативний багаж
Що відбувається, якщо мій багаж перевищує норму безкоштовного провозу?
Додаткова плата буде стягуватися за будь-яку додаткову вагу, що перевищує норму безкоштовного провозу багажу
Якщо ви бажаєте перевірити вартість наднормового багажу, будь ласка, перейдіть у розділ "Норма безкоштовного провозу багажу".
Зазначені норми безкоштовного провозу багажу не поширюються на чартерні рейси.
** Перевезення спорядження для квитків промо класів (E, U, W) проводиться за додаткову оплату.
***Перший набір спорядження для гольфу, пара лижного спорядження та перший велосипед (Велосипед вагою до 15кг) перевозяться безкоштовно.Якщо Ви бажаєте взяти з собою на рейс всі ці види спортивного обладнання, тільки один із них дозволено для перевезення безкоштовно, інші сплачуються згідно тарифів на спеціальні послуги.
Небезпечні вантажі
Небезпечні вантажі
Небезпечні вантажі заборонені для перевезення
Вибухонебезпечні речовини
феєрверки, петарди, сигнальні ракети, патрони
Легкозаймисті речовини
підігрівачі, фарби, сірники та «бенгальські вогні»
Інфекційні матеріали
бактерії, живі віруси
Радіоактивні матеріли
Їдкі матеріали
кислоти, лижні елементи живлення
Окислюючі матеріали та органічні пероксиди
Магнетизовані матеріали
Стиснуті гази
глибоко охолоджені, горючі, негорючі, отруйні, бутан, кисень, пропан, балони для аквалангів
Зброя
Пістолети, автомати, боєприпаси, амуніція, спортивна зброя, антикварна зброя
Токсичні речовини
підбілювачі, перекис
Отруйні речовини
інсектициди, гербіциди, миш’як, ціаніди
Тварини в багажних відсіках літака
Інші предмети(на розгляд представника авіакомпанії чи співробітників аеропорту), які можуть буди використані чи пристосовані для завдання травми чи втрати працездатності іншої людини
Самобалансуючі транспортні засоби
До самобалансуючих транспортних засобів на літієвих батареях (літій-металічні, літій-іонні, літій-полімерні батареї) відносяться:
Моноколесо
Моноцикл
Ховерборд
Міні-сегвей
Гіроскутер
Перевезення у багажі (у якості зареєстрованого багажу та/або ручної поклажі) самобалансуючих транспортних засобів на літієвих батареях(літій-металічні, літій-іонні, літій-полімерні батареї)
ЗАБОРОНЕНО авіакомпанією Atlasglobal.
Незвичайний багаж
Незвичайний багаж
Пасажири, які подорожують із немовлятами
Пасажири, які подорожують з немовлятами (віком до двох років), можуть реєструвати одну одиницю багажу вагою до 10 кг у сумі трьох вимірів (довжина х ширина х висота), не перевищуючих 126 см. Ви також можете узяти одну дитячу люльку або візок-тростину, не зважаючи на клас бронювання, в сумі трьох вимірів, не перевищуючих 115 см.
Спортивне обладнання
В Атласджет Україна наші подорожуючі можуть перевозити один набір лижного обладнання або обладнання для гольфу безкоштовно у додаток до безкоштовної норми перевезення багажу.
Набір лижного обладнання включає наступне:
- пара лиж/сноуборд
- пара ботинків/лижних ботинків
- шолом.
Набор обладнання для гольфу включає наступне:
- 7 клюшок
- 12 м’ячів для гольфу
- одна пара туфлів для гольфу
Друге спортивне обладнання таке, як дошка для серфінгу, кайтборд, обладнання для підводного плавання, каное, параплан, обладнання для стрибків на резинці, велосипед класифікуються окремо від безкоштовної норми перевезення багажу, перевезення повинно бути заброньовано заздалегідь і сплачено згідно правил понаднормового багажу.
З 04 квітня 2018 р. безкоштовне перевезення спортивного спорядження скасовується у промо-класах (E,U,W)
Багаж в кабіні літака
Під багажем в кабіні літака мається на увазі перевезення спеціального багажу пасажира під час придбання додаткового місця на борту. Належить до речей, які перевозяться на заблокованому місці в кабіні літака. Пасажири будуть сплачувати вартість додаткового місця для того, щоб перевезти багаж на борту.
Запит послуги повинен бути зроблений щонайменше за 24 години до очікуваного часу відправлення. Багаж вагою більше 75 кг на місце не буде прийматися до перевезення. Пасажири несуть відповідальність за завантаження та вивантаження багажу до/з літака.
Інвалідний візок
Пасажири на інвалідних візках вважаються пасажирами з додатковою нормою перевезення багажу, безкоштовно у тому випадку, якщо пасажир має відповідне медичне підтвердження від лікаря.
Норма безкоштовного провозу багажу
Яка максимальна вага безкоштовного багажу на борту літака?
Яка максимальна вага безкоштовного багажу на борту літака?
Зазначені норми безкоштовного провозу багажу не поширюються на чартерні рейси.
Будь ласка, натисніть тут для того для того, щоб переглянути таблицю норми безкоштовного провозу багажу
Пошкоджений багаж
Що відбувається при пошкодженні мого багажу?
Ушкоджений багаж
Якщо отриманий багаж було ушкоджено (розірваний багаж або пошкоджені речі), пасажир повинен звернутися до відділу розшуку багажу нашої хендлінгової компанії в аеропорту прибуття, щоб засвідчити про ушкодження.
Згідно до Монреальської Конвенції (стаття 31/2,3,4), у разі ушкодження, пасажир повинен поскаржитися в авіакомпанію відразу після виявлення ушкодження, і, найпізніше, протягом семи (7) днів після дати вильоту. Кожна скарга повинна бути надана в письмовому вигляді до диспетчерів протягом семи (7) днів. Якщо скаргу не було зроблено протягом зазначеного часу, справа не буде відкрита і авіакомпанія не буде надавати компенсацію.
Якщо пасажир звертається з приводу ушкодженого багажу протягом семи днів, Атласджет Україна компенсує ремонтні витрати, якщо буде доведено, що ушкодження сталося під час перебування багажу у авіакомпанії. У разі, якщо ремонт неможливий, подібний багаж буде наданий або кошти відшкодовано у розмірі вартості і дати покупки багажу.
Атласджет Україна не несе відповідальності за деформацію, втрату або ушкодження будь-якого багажу, спричинені його первинними дефектами або поганою якістю, а також наступними умовами, пов’язаними процесом носіння та використання:
- Подряпини, потертості, вм'ятини, бруд і плями
- Ушкодження із-за надмірного пакування
- Втрата зовнішніх замків, ременів, ременів безпеки, блискавок
- Ушкодження колеса та ручок
Відділ розшуку багажу хендлінгової компанії в аеропорту прибуття заповнить для вас Акт про несправності PIR (Property Irregularity Report). Щоб оцінити ваш запит та розмір відшкодування, наступні документи повинні бути надіслані до Головного офісу Атласджет Україна. Ви також можете зв’язатися з нами по електронній пошті: lf-ua@atlasglb.com.
Для ушкодженого багажу:
- Оригінальний акт про ушкодження
- Оригінальний квиток та багажні бірки
- Фотографії ушкодженого багажу
- Квитанція вартості ушкодженого багажу при наявності
- Рахунок на ремонт
- Якщо ремонт неможливий, письмове підтвердження спеціалізованого продавця, яке говорить про те, що ремонт неможливий. Інформація про дійсну вартість і розмір багажу та ушкоджених речей повинна бути надана.
- Квитанція ушкодженого багажу при наявності
P.S.: Будь-ласка, завжди тримайте ушкоджений багаж до того моменту, поки справа не буде улагоджена. В іншому випадку, ми ввічливо інформуємо вас про те, що авіакомпанія не несе відповідальності.
Ручна поклажа
Які максимальні габарити і вага ручної поклажі на пасажира?
Ручна поклажа
Ручна поклажа повинна відповідати розміру, який вміщається під сидінням або у відсіку над головою. Вона повинна бути в одному екземплярі для квитків економ класу, максимального розміру 25x45x56 см у сумі трьох вимірів, не більше 126 см і її вага не повинна перевищувати 8 кг; для квитків бізнес класу дозволяється провозити 2 одиниці ручної поклажі, кожна з яких не перевищує 8 кг і габаритів 25x45x56 см. Якщо ручна поклажа не відповідає цим розмірам, вона буде перевозитися у вантажному відділі як зареєстрований багаж.
Заборонено перевозити в ручній поклажі:
- Рідину, аерозолі і гелі можуть перевозитися в лімітованій кількості, але тільки в окремих контейнерах, об’ємом не більше 100 мл кожний.
- Ножи, ножиці, будь-які колючі та ріжучі предмети.
- Зброя, будь-які іграшки та предмети, які виглядають як зброя.
Виключення:
- Ліки (за умови, що є письмове медичне підтвердження про те, що пасажиру необхідні дані препарати і за умови їх зберігання в оригінальній упаковці)
- Їжа для немовляти (за умови, якщо немовля також подорожує на борту літака і в кількості, необхідній під час перельоту)
У разі сумнівів пасажира можуть попросити скуштувати ліки/їжу/рідину.
У додаток до вашої ручної поклажі ви можете переводити на борту безкоштовно наступні речі:
- Жіночі та чоловічі сумки
- Паперові папки, матеріали для читання під час перельоту
- Пальто або плащ
- Піджак
- Парасоля або тростина
- Дитяча люлька (для дитини до 1 року)
- Дитячий візок-тростина
- Інвалідний візок (у разі, якщо пасажир має відповідне підтвердження від лікаря) та/або милиці. Загальна вага речей, окрім інвалідного візка, не повинен перевищувати 5 кг.
Будь ласка, ретельно враховуйте наступну інструкцію і належним чином готуйтеся до перельоту. Декілька обмежень можуть змінюватися в залежності від країни і політики аеропорту. Завжди перевіряйте правила місцевого аеропорту і країни перед відправленням, особливо якщо ви подорожуєте іншим перевізником в інший пункт вашого перельоту.
Бронювання
Бронювання онлайн
Чи можу я здійснити бронювання онлайн і купити квиток через авторизовану точку продажу «Атласджет Україна» або головний відділ продажу?
Так, пасажири можуть забронювати свої квитки онлайн і забрати їх у нашому відділі продаж або будь-якій авторизованій точці продажу.
Чи можу я скасувати свій квиток в режимі онлайн?
Так, квитки можуть бути скасовані в режимі онлайн
Чи можу я змінити свій пункт призначення рейсу в режимі онлайн?
Зміна маршруту не може бути зроблена в режимі онлайн. Для отримання додаткової інформації просимо зв'язатися з Відділом продаж, авторизованими точками продажу або нашим Центром прийому дзвінків за номером: + 380 800 50 55 63
Виконання бронювання
Як я можу здійснити бронювання?
Бронювання можуть бути здійснені через Відділи Продаж «Атласджет Україна», Авторизовані точки продажу білетів, наш Центр прийому дзвінків за телефоном +380 800 50 55 63, або за допомогою нашого веб-сайту www.atlasglb.com.ua
Особливі послуги для пасажирів
İнвалідна коляска
Ваша авіакомпанія надає інвалідний візок?
Так. Пасажири, яким необхідний інвалідний візок, можуть запросити цю послугу за 48 годин до вильоту рейсу.
Послуга надається безкоштовно за умови наявності медичної довідки з підписом і печаткою медичної установи та/або при бажанні пасажира використовувати власний інвалідний візок.
Пасажирам, які мають явні ознаки хвороби/інвалідності, послуга WHC також надається безкоштовно. В інших випадках послуга є платною.
Примітка! Для провезення WCLB - інвалідного крісла на літій-іонному акумуляторі пасажиру необхідно зробити попередній запит в бронюванні і вказати вагу і розміри крісла.
Інвалідні коляски або інші засоби пересування на батареях з протікаючими та непротікаючими батареями перевозяться тільки в якості зареєстрованого багажу.
Вагітні жінки
Які правила щодо провезення вагітних пасажирок?
Пасажирки до 28-го тижня (7 місяців) вагітності не надають жодних довідок. Вагітна пасажирка повинна вказати, скільки немовлят вона чекає, і стадію вагітності.
Вагітні пасажирки з одним плодом після 28-го тижня (7 завершених місяців) і до кінця 35-го тижня (не виходячи за рамки 36-ого тижня) повинні надати довідку від своїх лікарів, яка містить фразу "Немає ніяких перешкод для подорожі даного пасажира літаком" вказуючи на те, що пасажир може виконати переліт. По закінченню 35-го тижня пасажирка не буде допускатись до перельоту навіть за наявності довідки від лікаря.
Вагітні пасажирки з кількома плодами (два або більше), після 28-го тижня, до кінця 32-го тижня (не виходячи за рамки 33-го тижня) повинні надати довідку від лікаря, яка містить фразу "Немає ніяких перешкод для подорожі даного пасажира літаком" вказуючи на те, що пасажир може виконати переліт. По закінченню 32-го тижня пасажирка не буде допускатись до перельоту навіть за наявності довідки від лікаря.
Довідка має надаватись медичним спеціалістом і має бути написана на офіційному фірмовому бланку лікаря або медичної установи та містити наступну інформацію:
- дата видачі довідки повинна бути вказана, і не може перевищувати 7 днів до відповідного рейсу.
- ім'я лікаря, прізвище, номер диплома і підпис повинні бути чіткими.
довідка має бути видана англійською та українською мовами. Якщо у пасажирки є звіт на іншій мові, представник авіакомпанії перекладає схожу фразу "Немає ніяких перешкод для подорожі даного пасажира літаком" на іншому аркуші, вказуючи своє ім'я, прізвище, посаду, і прикріплює до довідки пасажирки. Цей документ має бути підписаний пасажиркою. Після ретельного розгляду документа пасажирка може бути прийнята на рейс.
Дитина без супроводу
Дитина без супроводу
Пасажири, яким вже виповнилося п'ять років, але які ще не досягли
шістнадцятирічного віку (5-16), мають право подорожувати без супроводу
згідно правил перевезення дітей без супроводу Атласглобал.
На внутрішніх рейсах приймаються діти без супроводу віков від 5 до 14 років.
Більш детальну інформацію дивіться у розділі "Тип пасажира", "Дитина".
Пасажири з обмеженими можливостями
Яку допомогу ви надаєте пасажирам з обмеженими фізичними можливостямиабо з вадами слуху та зору?
Пасажири з вадами слуху чи зору можуть подорожувати самостійно. Проте, якщо у них є обидві вади, тоді вони мають право подорожувати лише у супроводі. Медичні висновки в цих випадках не потрібні.
Пасажири з вадами слуху чи зору можуть подорожувати самостійно. Проте, якщо у них є обидві вади, тоді вони мають право подорожувати лише у супроводі.
Пасажири з обмеженими фізичними можливостями мають пріоритет під час проходження процедури реєстрації та посадки.
Команда бортпровідників може надати допомогу тільки з відкриттям їжі та супроводом пасажира до санітарної зони та назад при необхідності.
Перевезення ліків та дитячого харчування
Які правила провезення ліків та продуктів дитячого харчування?
Існують виключення щодо необхідності провезення ліків та продуктів дитячого харчування. Для провезення ліків пасажир повинен надати документ, який підтверджує необхідність приймання такого препарату, що має знаходитися в оригінальній упаковці. Щодо продуктів дитячого харчування, дозволяється його провезення в кількості, необхідній при здійсненні конкретного рейсу.
Перевезення пасажирів на ношах
Чи є у вас на борту обслуговування з транспортування пасажирів на ношах, якими є процедури для цього?
Наші рейси надають обслуговування з транспортування пасажирів на ношах, при цьому існують спеціальні правила:
Запит про надання нош повинен бути наданий за 48 годин до відльоту. Будь ласка, зв'яжіться з нашим центром прийому дзвінків по телефону +380 800 50 55 63. Запити, зроблені за 24 години до відльоту не можуть бути прийняті. Необхідно надати медичний висновок, виданий лікарем пасажиру не більше ніж за 10 днів до відльоту. Пацієнт повинен перевозитись за супроводженням лікаря або медсестри. Якщо вказано, що пацієнт не потребує медичного супроводу, тоді він повинен супроводжуватися дорослим компаньйоном, який проінформований про його захворювання. «Атласджет Україна» не несе медичну відповідальність у таких випадках. Контактна інформація лікаря пацієнта, медичного супроводження та особи в пунктах відльоту і прибуття також вимагається. Медичний висновок повинен бути написаний українською та англійською мовами. Переклади висновків лікаря на інших мовах повинні бути затверджені представником авіакомпанії в аеропорту. При бронюванні прохання звернути увагу на те, що «Атласджет Украина» не надає кисневий балон. Власний кисневий резервуар пацієнта не може бути прийнятий в салон. Його можна взяти з собою як зареєстрований багаж у тому випадку, якщо він абсолютно порожній.Пасажир зобов'язаний організувати подачу машини швидкої допомоги при прибутті і представити відповідну інформацію про назву компанії машини швидкої допомоги і номер телефону нам під час бронювання. З технічних причин надані ноші не можуть використовуватися для лікарняних перевезень. Для цієї мети використовуються ноші машини швидкої допомоги. Згідно індивідуальної інфраструктури аеропорту, перевезення пацієнта від аеропорту до літака проводиться власною машиною швидкої допомоги аеропорту, за кошти пацієнту.Плата за послуги нош дорівнює вартості 6 квитків, заброньованих в класі Y обраного рейсу. Вона включатиме в себе квиток пацієнта і ноші. Медичне супроводження і квитки супроводжуючого пасажира повинні бути куплені окремо.
Ноші не можуть бути розміщені в салоні бізнес-класу.
Провезення рідин у ручній поклажі
Чи існують спеціальні правила щодо перевезення рідини на борту?
Кожен пасажир має право на провезення до 100 мл рідини, ємкість з якою має бути запакована в прозорий поліетиленовий пакет розміром 20 см x 20 см.
Чи існують спеціальні правила щодо перевезення рідини на борту?
Кожен пасажир має право на провезення до 100 мл рідини, ємкість з якою має бути запакована в прозорий поліетиленовий пакет розміром 20 см x 20 см. Сумка та її вміст повинні бути пред’явлені на заключному пункті контролю безпеки. При здачі багажу на стійці реєстрації обмежень, зазначених вище, немає.
Спеціальне харчування
Які умови замовлення спеціального харчування?
Замовлення спеціального харчування можливе тільке на міжнародних рейсах. Запити на спеціальне харчування повинні бути відправлені в авіакомпанію хоча б за 48 годин до відправлення рейса. *Вартість кошерного харчування складає 650 UAH/30 USD. Валюта вартості залежить від країни відправлення рейса.
Транспортування домашніх тварин в салоні повітряного судна
Які правила перевезення домашніх тварин?
До тварин, яких можна перевозити в салоні, відносяться: кішки, собаки та птахи. Тварини повинні знаходитися в контейнерах за розмірами 55x40x23 см. Вага тварини з контейнером не повинна перевищувати 8 кг. Крім того, повинні бути надані належні та необхідні медичні сертифікати.
Тварина в кабіні літака (РЕТС) повинна:
- бути чистою і здоровою;
- знаходитись в м'якому, захищеному від запахів та протікання контейнеру (клітці, м'якому кошику або сумці), призначених для перевезення тварин;
- мати можливість стояти прямо, повертатися та лягати природнім шляхом;
- перевозитися у закритій та достатньо вентильованій клітині або відповідному контейнері, такому як кошик або дорожня сумка, в кабіні літака. Вона повинна залишатися зачиненою протягом перельоту.
Максимальна кількість PETC в одній клітині:
2 тварини однієї породи можуть перевозитися разом в одній клітці, за умови якщо їх загальна вага разом з кліткою не перевищує 8 кг., а сама клітка не перевищує розміри 45x35x23 см
Важливо:
- Заборонено перевозити РЕТС молодших, ніж 3 місяці і без «аналізу крові на сказ» в Турецьку Республіку Північного Кіпру;
- На перельотах до Кіпру РЕТС утримуються на карантині протягом 10 днів по прибутті;
- РЕТС не можуть перевозитися на рейсах до Об’єднаного Королівства Великобританії.
Примітка: Небезпечні породи собак, такі як американський піт-буль-тер’єр, американський стаффордширдський тер’єр, буль-тер’єр, стаффордширський буль-тер’єр, японська тоса, аргентинський дог, доберман, доберман пінчер, ротвейлер, не приймаються до перевезення Авіакомпанією Атласглобал.
Оплата за перевезення тварини відбувається в гривні в аеропорту перед вильотом рейсу.
Тварини не комбінуються. Тварини в одній клітці можуть бути одного виду і однієї породи.
Яка вартiсть провозу тварин на борту?
Перевезення тварин на мiжнародних рейсах виконується по фiксованiй вартостi 50 дол за одну клітину за один сегмент.
Максимальна кількість тварин на рейсі - 6 кліток/контейнерів.
Одному пасажиру дозволено провозити одну клітину.
Транспортування спеціального устаткування
Які правила транспортування спеціального устаткування?
Будь-яке спеціальне обладнання, таке як спортивний інвентар та музичні інструменти, які перевищують розмір і вагу ручної поклажі (25x45x56 в розмірі та макс. 8 кг у вазі) можуть бути зареєстровані як додатковий багаж за умови додаткової оплати. Для отримання додаткової інформації просимо зв'язатися з нашим Центром прийому дзвінків за телефоном: +380 800 50 55 63, або з вашим агентом з продажу.
Транспортування тварин в багажному відділенні літака
Транспортування тварин в багажному відділенні літака
Транспортування тварин в багажному відділенні літака не здійснюється авіакомпанією Атласглобал.
Правила оформлення квитків та оплата
Загальні правила
Як ви пояснюєте класові відмінності, які відбуваються в одному і тому ж салоні?
Різні чинники можуть викликати класові відмінності в одному і тому ж салоні. Наприклад: час покупки квитка та/або мінімальне перебування в місці призначення.
Який термін дійсності ваших квитків?
Наші квитки дійсні протягом одного року від дати видачі,
незалежно від класу
Чи може виданий квиток використовуватися іншою особою?
Після оформлення квитка ніхто не має права використовувати, скасовувати або вносити будь-які зміни до нього, крім особи, ім'я та прізвище якої знаходяться на квитку. Зміни можуть проводитись
тільки до оформлення квитка.
Які правила заміни застосовуються для квитків бізнес-класу?
Повторне бронювання, зміна маршруту та повернення дозволяються в будь-який час. Збори не стягуються. У разі повернення квитка сервісний збір не повертається.
Які правила заміни застосовуються для квитків економ-класу?
Повторне бронювання, зміна маршруту та повернення дозволяються замість збору за заміну. Замість сплати неустойки застосовується відшкодування. Система
Які правила заміни застосовуються при переоформленні квитків зі зміною його класу?
Збір за переоформлення та збір за багаж можуть вимагатися залежно від типу квитка. В цілому система автоматично вирахує відмінність в тарифі, яка має бути зібрана, або суму відшкодування, яке може бути сплачене пасажиру. Вищеперераховане можливе лише за умови наявності вільних місць.
Як довго моє попереднє резервування буде залишатися дійсним до його підтвердження?
У разі обмеження терміну дії бронювання граничний термін видачі квитка автоматично вказується системою.
Квиток з відкритою датою
Правила відміни та повернення квитків
Правила відміни та повернення квитків
Ви можете змінити ваш електроний квиток, подзвонивши до нашого Колл-центру (0800 50 55 63) або звернувшись до наших офісів з продажу Atlasglobal sales offices
Правила відміни та повернення на міднародних напрямках:
Бізнес клас: J, C Клас Віміна/Зміна:
До часу відправлення за розкладом зміна/перевипуск/ревалідація проводяться без штрафу. У разі неявки на рейс штраф за відміну та повернення складає 100 USD.
Бізнес клас: D Клас Відміна/Зміна:
До часу відправлення за розкладом штраф за зміну/перевипуск/ревалідацію становить 75 USD, за відміну/повернення штраф становить 120 USD. Після відправлення рейсу за розкладом зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню. У разі неявки на рейс зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню.
Економ клас: Y, B, H Клас Відміна/Зміна:
До відправлення рейсу за розкладом зміна/перевипуск/ревалідація проводяться без штрафу. У разі неявки на рейс штраф за відміну/повернення складає 100 USD.
K, L, M Клас Відміна/Зміна:
До часу відправлення за розкладом зміна/перевипуск/ревалідація проводяться без штрафу, штраф за відміну/повернення становить 75 USD. Після відправлення рейсу за розкладом зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверенню. У разі неявки на рейс зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню.
T, V, X Клас Відміна/Зміна:
До часу відправлення за розкладом штраф за зміну/перевипуск/ревалідацію становить 50 USD, за відміну/повернення штраф становить 100 USD. Після відправлення рейсу за розкладом зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню. У разі неявки на рейс зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню.
E, U Клас Відміна/Зміна:
В будь-який час квиток не підлягає поверненню. Зміни неможливі.
*** У квитках в обидва кінця RT (Round Trip tickets) використовуються найбільш жорсткі правила тарифу у разі перевипуску, ревалідації та повернення.
***Примітка: Повідомляємо, що для квитків Atlasglobal, придбаних через будь-який з наших каналів продажу, наші правила, що стосуються штрафів за «No Show», будуть реалізовані за 2 години до міжнародних та за 1 годину до внутрішніх вильотів рейсів.
Правила відміни та повернення квитків для перельотів з Туреччини
Правила відміни та повернення квитків для перельотів з Туреччини
Правила відміни та повернення квитків
Ви можете змінити ваш електроний квиток, подзвонивши до нашого Колл-центру (0800 50 55 63) або звернувшись до наших офісів з продажу Atlasglobal sales offices
Правила відміни та повернення на міжнародних напрямках:
Бізнес клас: J, C Клас Віміна/Зміна:
До часу відправлення за розкладом зміна/перевипуск/ревалідація проводяться без штрафу. У разі неявки на рейс штраф за відміну та повернення складає 100 USD.
Бізнес клас: D Клас Відміна/Зміна:
До часу відправлення за розкладом штраф за зміну/перевипуск/ревалідацію становить 85 USD, за відміну/повернення штраф становить 100 USD. Після відправлення рейсу за розкладом зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню. У разі неявки на рейс зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню.
Економ клас: Y, B, H Клас Відміна/Зміна:
До відправлення рейсу за розкладом зміна/перевипуск/ревалідація проводяться без штрафу. У разі неявки на рейс штраф за відміну/повернення складає 100 USD.
K, L, M Клас Відміна/Зміна:
До часу відправлення за розкладом зміна/перевипуск/ревалідація проводяться без штрафу, штраф за відміну/повернення становить 85 USD. Після відправлення рейсу за розкладом зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверенню. У разі неявки на рейс зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню.
T, V, X Клас Відміна/Зміна:
До часу відправлення за розкладом штраф за зміну/перевипуск/ревалідацію становить 65 USD, за відміну/повернення штраф становить 85 USD. Після відправлення рейсу за розкладом зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню. У разі неявки на рейс зміни не дозволяються, квиток не підлягає поверненню.
E, U Клас Відміна/Зміна:
В будь-який час квиток не підлягає поверненню. Зміни неможливі.
*** У квитках в обидва кінця RT (Round Trip tickets) використовуються найбільш жорсткі правила тарифу у разі перевипуску, ревалідації та повернення.
***Примітка: Повідомляємо, що для квитків Atlasglobal, придбаних через будь-який з наших каналів продажу, наші правила, що стосуються штрафів за «No Show», будуть реалізовані за 2 години до міжнародних та за 1 годину до внутрішніх вильотів рейсів.
Продаж квитків
Якщо мій рейс був скасований, як мені повідомлять про це?
У разі будь-яких змін, таких як скасування рейсу, всі пасажири, які вказали свої номери телефону, електронні адреси під час бронювання, будуть проінформовані про це. Тому надання правильного номера телефону під час бронювання має велике значення.
Що станеться у випадку скасування мого рейсу?
Скасування рейсу або затримки, які відбуваються внаслідок погодних явищ, змін в розкладі або технічних причин, будуть оброблені «Атласджет Україна» миттєво, а постраждалим пасажирам будуть запропоновані альтернативні рішення без додаткових зборів.
Список очікування
Коли я перебуваю в листі очікування, як мені повідомлять про підтвердження мого бронювання?
У разі підтвердження бронювання пасажир отримає це підтвердження через SMS за номером телефону, який був вказаний під час бронювання.
Стандартний спосіб оплати
Як я можу заплатити за свій квиток?
Стандартна форма оплати - це готівка або кредитна карта.
Приймаються кредитні карти VISA або MasterCard.
Реєстрація
Процедура реєстрації
Які правила реєстрації?
Всі пасажири повинні бути в аеропорту за 2 години і 30 хвилин до вильоту на міжнародних рейсах, і всі процедури на стійці реєстрації повинні бути здійснені не пізніше ніж за 60 хвилин до відправлення. Крім того, всі пасажири повинні бути на виході на посадку не пізніше ніж за 15 хвилин до відправлення.
Реєстрація онлайн
Які правила реєстрації онлайн?
З 2 грудня 2015 року пасажири можуть зареєструватися на рейси Atlasglobal на сайті авіакомпаніі, самостійно вибрати зручне місце в салоні літака, роздрукувати посадковий талон або відправити його на свою електрону пошту. Послуга онлайн-реєстрації надається на сайті авіакомпанії http://www.atlasglb.com.ua для власних регулярних рейсів Atlasglobal, які вилітають з Одеси зв аеропорт імені Ататюрка в Стамбулі і в зворотньому напрямку. Онлайн реєстрація на рейс доступна за 48 годин і закінчується за 1,5 години до часу відправлення рейса за розкладом, а процес онлайн реєстрації триватиме усього декілька хвилин. Пасажири, які подорожують із ручною поклажею, у час прибуття до аеропорту відправлення можуть відразу проходити прикордонний, митний контроль та контроль служби безпеки, а потім до виходу на посадку. Вага ручної поклажі не повинна перевищувати 8 кг розміром не більше 56х45х25 см на одного пасажира. За наявності багажу пасажирам Atlasglobal необхідно зареєструвати його на стійці реєстрації на рейс по пред’явленню посадкового талону. Максимальна вага зареєстрованого багажу на одного пасажира, який приймається до перевезення безкоштовно, складає 20 кг в економ класі Economiplus і 30 кг в бізнес класі Business Class. Онлайн-реєстрація доступна для всіх пасажирів Atlasglobal за виключенням наступних категорій:
- пасажири до 16 років, які подорожують без супроводу;
- пасажири, які подорожують з немовлятами до 2 років, які не займають окреме місце;
- пасажири, які попередили про те, що ім необхідні спеціальні послуги або медична допомога;
- вагітні жінки з терміном вагітності до 28 тижнів.
Тип пасажира
Дитина
Які правила щодо провезення дітей?
Дітям від 2 до 5 років не дозволяється подорожувати самим. Діти віком від 5 до 16 років можуть подорожувати самі за умови, що правила для неповнолітнього без супроводу будуть виконані. Ці умови є наступними:
Батьки або законні представники повинні надати письмовий дозвіл.
Проводиться повне бронювання.
В аеропорту заповнюється Форма дозволу на перевезення неповнолітнього без супроводу. В цій Формі необхідно вказати персональні дані та контактна інформація про батьків та/або законного представника, які привозять/забирають неповнолітнього. Форма підписується одним з батьків або законним представником. Копія форми видається одному з батьків й/або законному представнику.
Квиток, паспорт або інші документи Неповнолітнього без супроводу пасажира мають вкладатись у спеціальну сумку для документів, яку вішають на шию неповнолітнього, і службовець, який відповідає за посадку, супроводжує його на борт. Один з батьків або законний представник Неповнолітнього без супроводу пасажира повинен залишатись в аеропорту до зльоту літака.Службовець, який відповідає за посадку,забезпечує посадку Неповнолітнього без супроводу пасажира на борт в останню чергу. По прильоту Неповнолітній без супроводу пасажир передається особою, призначеною Авіакомпанією, особі, ім'я якої зазначено в формі Неповнолітнього без Супроводу, після перевірки особистості та під розпис. Неповнолітній без супроводу пасажир не може займати місце біля аварійних виходів.
Немовля
Які правила щодо провезення немовлят?
Пасажири до 2 років вважаються немовлятами. Новонародженим немовлятам до 7 днів переліт не дозволяється
Згідно з правилами безпеки польоту один дорослий може супроводжувати тільки одне немовля. У разі, коли дорослий супроводжує двох немовлят, на друге немовля потрібно оформити дитячий квиток з бронюванням місця, а також мати автомобільне сидіння або стюардесу, яка здійснюватиме супровід.
Дитяча їжа надається за умови оформлення попереднього запиту пасажиром під час бронювання.
Немовля може подорожувати без бронювання місця.