Українська English русский
Права Пасажирів

Private Needs

У якому випадку можливе надання додаткового місця в салоні літака? Пасажири можуть надіслати запит на отримання додаткового місця за виникнення особливих обставин. Вартість така ж, як і звичайного місця у літаку.
До якого терміну вагітності дозволено здійснювати переліт? Для додаткової інформації, будь ласка, натисніть тут..
Що таке «багаж в салоні літака»? Під таким багажем мається на увазі перевезення спеціального багажу пасажира під час придбання додаткового місця на борту. Стосується речей, які перевозяться на заблокованому місці в кабіні літака. Пасажирам необхідно буде сплатити вартість додаткового місця для того, щоб перевезти багаж на борту. Запит на послугу повинен бути зроблений щонайменше за 24 години до очікуваного часу відправлення. Багаж вагою більше 75 кг за одиницю не буде прийматися до перевезення. Пасажири несуть відповідальність за навантаження та розвантаження багажу до/з літака.
Які тварини можуть перевозитися в салоні літака? До тварин, яких можна перевозити в салоні, відносяться: кішки, собаки та птахи.
Які тварини допускаються до перевезення? Які тварини можуть перевозитися в салоні літака?
Тільки кішки, собаки і маленькі птахи (такі як щиглик, хвилястий папуга, канарейка, папуга) можуть транспортуватися всередині салону літака. Небезпечні породи собак, такі як: американський піт-буль-тер’єр, американський стаффордширдський тер’єр, буль-тер’єр, стаффордширський буль-тер’єр, японська тоса, аргентинський дог, доберман, доберман пінчер, ротвейлер, не приймаються до перевезення авіакомпанією. Оплата за перевезення тварини відбувається в гривні в аеропорту перед вильотом рейсу.

Які правила перевезення тварин на борту?
Для перевезення тварини також необхідно зробити бронювання заздалегідь (не пізніше ніж за 6 годин до запланованого часу відправлення рейсу).
Тварини повинні знаходитися в контейнерах розміром 23x40x55 см. 2 собаки та 2 птахи, за винятком котів, можуть перевозитися разом в одній клітці. (5 тварин віком не більше 30 днів можуть перевозитися разом в одній клітці, якщо їх вага разом з кліткою не перевищує 8 кг).
Вага тварини з контейнером не повинна перевищувати 8 кг. Крім того, повинні бути надані відповідні медичні сертифікати та необхідні документи. Якщо вищеперераховані умови не виконуються, авіакомпанія залишає за собою право відмовити пасажиру у перевезенні тварини на борту.
На перельотах до Республіки Північного Кіпру, тварини утримуються на карантині протягом 10 днів по прибутті.
Собакам, які супроводжують сліпих пасажирів та людей з вадами слуху, дозволено летіти в салоні літака незалежно від їх ваги, але за умови, якщо було зроблено попереднє бронювання, вони з намордником, і вони не включені до квоти на перевезення тварин на рейсі. Проте вони також транспортуються за додаткову плату.

Яка вартiсть перевезення тварин на борту?
Перевезення тварин на мiжнародних рейсах виконується по фiксованiй вартостi 50 дол за одну клітку на один сегмент. Максимальна кількість тварин на рейсі - 6 кліток/контейнерів. Одному пасажиру дозволено провозити одну клітку.
З якого віку допускається подорож дітей без супроводу? Пасажирам, яким вже виповнилося п'ять років, але які ще не досягли тринадцяти (дванадцять повних років) (5-12), мають право подорожувати без супроводу згідно правил перевезення авіакомпанії.
Чи може неповнолітня дитина подорожувати без супроводу? Дітям від 2 до 5 років не дозволяється подорожувати самим.

Діти віком від 5 до 12 років (включно) можуть подорожувати самі за умови, що правила для неповнолітнього без супроводу будуть виконані. Ці умови є наступними:

1. Батьки або законні представники повинні надати письмовий дозвіл.
2. Проводиться повне бронювання.
3. В аеропорту заповнюється Форма дозволу на перевезення неповнолітнього без супроводу. В цій Формі необхідно вказати персональні дані та контактну інформацію про батьків та/або законного представника, які привозять/забирають неповнолітнього. Форма підписується одним з батьків або законним представником. Копія форми видається одному з батьків й/або законному представнику.
4. Квиток, паспорт або інші документи неповнолітнього без супроводу пасажира мають вкладатись у спеціальну сумку для документів, яку вішають на шию неповнолітнього, і службовець, який відповідає за посадку, супроводжує його на борт. Один з батьків або законний представник неповнолітнього пасажира без супроводу повинен залишатись в аеропорту до взльоту літака. Службовець, який відповідає за посадку, забезпечує посадку неповнолітнього пасажира без супроводу на борт в останню чергу. По прильоту неповнолітній пасажир без супроводу передається особою, призначеною Авіакомпанією, особі, ім'я якої зазначено в формі неповнолітнього без супроводу, після перевірки особистості та під розпис. Неповнолітній пасажир без супроводу не може займати місце біля аварійних виходів.
Is a letter of consent required for unaccompanied minors for domestic flights? Yes, it is required for the children who have passed the age of 6 (who have completed 5 years from the date of birth) and have not passed the age of 13 (who have completed 12 years from the date of birth). If mother or father brings the minor to the airport, letter of consent is not required. It will be sufficient for mother or father to have unaccompanied minor (UM) transaction made at the airport.
Чи надає Atlasglobal ноші за запитом на своїх рейсах? Так, дана послуга можлива на рейсах Atlasglobal.
Якою є процедура з обслуговування пасажирів на ношах? Наші рейси надають обслуговування з транспортування пасажирів на ношах, при цьому існують спеціальні правила:

1. Запит про надання нош повинен бути наданий за 48 годин до часу відправлення рейсу. Будь ласка, зв'яжіться з нашим контакт-центром за телефоном 0 800 50 55 63. Запити, зроблені за 24 години до вильоту не приймаються. )
2. Необхідно надати медичний висновок, виданий пасажиру лікарем не більше ніж за 10 днів до бажаного рейсу. Пацієнт повинен перевозитись за супроводженням лікаря або медсестри. Якщо вказано, що пацієнт не потребує медичного супроводу, тоді він повинен супроводжуватися іншим дорослим, який проінформований про його захворювання. «Атласджет Україна» не несе медичну відповідальність у таких випадках. Контактна інформація лікаря пацієнта, медичного супроводження та особи в пунктах відльоту і прибуття також вимагається. Медичний висновок повинен бути написаний українською та англійською мовами. Переклади висновків лікаря на інших мовах повинні бути затверджені представником авіакомпанії в аеропорту.
3. При бронюванні потрібно вказати, чи потрібен пацієнту додатковий кисень та його об’єм за необхідності. «Атласджет Україна» відповість на цю потребу згідно з цією інформацією. Власний кисневий резервуар пацієнта не може бути прийнятий в салон. Його можна взяти з собою як зареєстрований багаж у тому випадку, якщо він абсолютно порожній.
4. Пасажир зобов'язаний організувати подачу машини швидкої допомоги при прибутті і представити відповідну інформацію про назву компанії машини швидкої допомоги і номер телефону нам під час бронювання.
5. З технічних причин надані ноші не можуть використовуватися для лікарняних перевезень. Для цієї мети використовуються ноші машини швидкої допомоги. Згідно індивідуальної інфраструктури аеропорту, перевезення пацієнта від аеропорту до літака проводиться власною машиною швидкої допомоги аеропорту, за кошти пацієнту.
6. Плата за послуги нош дорівнює вартості 6 квитків, заброньованих в класі Y обраного рейсу. Вона включатиме в себе квиток пацієнта і ноші. Медичне супроводження і квитки супроводжуючого пасажира повинні бути куплені окремо.
7. Ноші не можуть бути розміщені в салоні бізнес-класу.
Чи надає ваша авіакомпанія безкоштовно інвалідний візок? Послуга надається безкоштовно за умови наявності медичної довідки з підписом і печаткою медичної установи, з датою не пізніше 10 днів до запланованої дати вильоту із зазначенням, що пасажир може транспортуватись лише у інвалідному візку. Пасажирам, які мають явні ознаки хвороби/інвалідності, послуга WHC також надається безкоштовно. В інших випадках послуга є платною.
0850 222 00 00