Українська English русский
Права Пасажирів

Luggage

Baggage
Ручна поклажа Які максимальні габарити і вага ручної поклажі на 1 пасажира?
Вся ручна поклажа в салоні літака повинна бути таких розмірів, щоб її можна було розмістити під крісло, розташоване перед пасажиром, або в один з багажних відсіків над головою.
Якщо ручна поклажа не відповідає зазначеним нижче розмірам, вона буде перевозиться у вантажному відсіку як зареєстрований багаж. На багажі повинна бути прикріплена багажна бирка з номером та ім'ям пасажира.
Пасажирам, які подорожують класом EconomiPlus, дозволяється перевозити одну (1) одиницю ручної поклажі розмірами не більше 25х45х56см в сумі всіх трьох вимірів, що не перевищують 126 см, і вагою не більше 8 кг (фотоапарат, парасоля, портфель, комп’ютер, планшет, дитячі люльки, .
Пасажирам BusinessClass дозволяється взяти з собою в салон дві (2) одиниці багажу, вагою не більше 8 кг кожна та розміром 25х45х56 см в сумі всіх трьох вимірів, що не перевищують 126 см.

Які правила транспортування музичних інструментів?
Музичні інструменти дозволено перевозити в ручній поклажі, якщо габарити інструменту разом з футляром не перевищують 25x45x56 см, в сумі всіх трьох вимірів, тобто не більше 126 см і вагою до 8 кг. Для музичних інструментів, що перевищують розміри і вагу (альт, віолончель, ін.), але габарити яких підходять по висоті салону повітряного судна, допускаються до перевезення за умови бронювання для них окремого місця. Контрабас не приймаєтья до перевезення на рейсах Атласглобал. Чи існують спеціальні правила перевезення рідини в ручній поклажі?
Кожен пасажир має право на превезення рідин, аерозолів та гелів у ємностях місткістю не більше 100 мл кожен і упакованих в прозорий пластиковий пакет, що надійно закривається, розміром 20x20 см. Загальний обсяг ємностей, дозволених до перевезення, не повинен перевищувати одного літра на одного пасажира.
Рідини, заборонені до транспортування в ручній поклажі, можуть перевозитися як зареєстрований багаж відповідно до правил авіакомпанії.


Умови перевезення рідин на рейсах:?
* Кожен пасажир має право взяти не більше одного пластикового пакета з рідинами в своїй ручній поклажі
* Обсяг однієї упаковки рідини не повинен перевищувати 100 мл
* Рідини в контейнерах, ємністю більше 100 мл не приймаються до перевезення на борту повітряного судна навіть в разі, якщо ємність заповнена лише частково
* Пасажири повинні пред'явити ємності з рідинами на стійці огляду авіаційної безпеки, окремо від інших речей ручної поклажі.
* Немає обмежень на перевезення рідин в якості зареєстрованого багажу, однак, можуть бути застосовані відповідні правила авіакомпанії.


А. Обмеження поширюються на такі види рідин:
* Всі види рідин, включаючи воду, сироп, напої
* Всі види рідкої косметики, включаючи крем, лосьйон, косметичні масла, духи, туші для вій. Виняток - помада в твердій упаковці
* Піна після гоління, дезодоранти
* Всі речовини у вигляді пасти, включаючи зубну пасту, рідини для контактних лінз, шампуні; напівтверді харчові продукти, наприклад, джем, мед, йогурт, соуси
* Інші рідкі речовини, аналогічні перерахованим вище.

B. Винятки, що застосовуються в окремих випадках:
* Ліки, за умови, що вони приписані лікарем на ім'я пасажира з підтвердженням необхідності застосування (рецепт, медична довідка, виписана на ім'я пасажира і т.д.) і зберігаються в оригінальній упаковці;
* Дитяче харчування (за умови, що дитина також подорожує, і в кількості, необхідній для використання під час польоту)
* Служба безпеки може попросити у пасажира пред'явити підтвердження необхідності застосування даних рідин під час польоту або спробувати ліки / дитяче харчування / інші рідини на стійці контролю.

C. Перевезення рідин, придбаних в магазинах безмитної торгівлі (duty free) на міжнародних рейсах:
Товари в формі рідин, придбані в магазинах безмитної торгівлі в міжнародному аеропорту або на борту літака, можуть перевозитися в запечатаному прозорому пластиковому пакеті з товарним чеком, видимому всередині пакету із зазначенням аеропорту або авіакомпанії, в якій була здійснена покупка. Пакет опечатується безпосередньо в місці придбання товару, в зазначених магазинах. Придбані товари, що знаходяться в пакеті, можуть бути дозволені до перевезення на борту після перевірки служби безпеки.
Прозорий пакет повинен залишатися запечатаним аж до прибуття пасажира в кінцевий пункт призначення. У разі недотримання даного правила, вміст пакету може бути конфісковано в аеропорту транзиту.
На рейсах до країн Європейського Союзу та Америки не дозволяється перевезення в ручній поклажі рідин, що перевищують 100 мл, придбаних раніше в магазинах безмитної торгівлі, навіть якщо вони упаковані в запечатаний пакет.
Не допускаються до перевезення в ручній поклажі та в якості зареєстрованого багажу:
* Рідкі речовини, такі як оливкова олія, соління й маринади, томатна паста;
* Горючі речовини, такі як ацетон, одеколон;
* Банки, пакети, мішки/
Перед вильотом, будь ласка, ознайомтеся з правилами перевезення рідин, звернувшись за номером контакт-центру нашої авіакомпанії чи будь-яке туристичне агентство.

Наднормативний багаж За перевезення наднормативного багажу, що перевищує норму безкоштовного, стягуються збори за фіксованими тарифами. Для ознайомлення, натисніть тут.
Damaged Baggage If the delivered baggage is damaged ( broken wheel or handle, torn baggage or deficiency in the goods) , the passenger must apply to our Ground Service company from the “Arrivals Lounge” to report the damage.

Due to the Montreal Convention(article 31/2,3,4), in case of a damage the passenger must complain to the airline company forthwith after the discovery of the damage, and, at the latest, within seven(7) days from the date of the flight. Every complaint must be made in writing and given or dispatched within seven(7) days. If no complaint is made within the times aforesaid, a file will not be opened and the airline company will not have any liability of reimbursement.

If the passenger applies for damaged baggage within seven days, Atlasglobal Airlines will cover the repairing expenses, if it is proved that the damaged has happened during the possession of Airline. In case where the repair is not possible, a similar baggage will be provided or a payment will be done based on the value and the purchase date of the baggage.

AtlasGlobal is not liable for the destruction, loss or damage of any baggage caused by its inherent defect or poor quality as well as the following conditions that result from normal wear and tear:

• Scratches, scuffs, dents, dirt and stains
• Damage to fragile or perishable items
• Damage because of over-packed baggage
• Loss of external locks, pull straps, security straps or zipper tabs

The Ground Service company will fill you a PIR (Property Irregularity Report). In order to assess your request for reimbursement, the following documents should be sent to our Central Lost and Found office. You can also contact us from lf@atlasglb.com.

For damaged baggage :
* Original damage report
* Original ticket and baggage tags
* Photo of the damaged baggage
* The receipt of the damaged baggage if possible
* The repair bill,
* If a repair is not possible, a written statement of a specialized retailer is required that says the repair is not possible. The current value and baggage size information of the damaged property should be remarked.
* The receipt of the damaged baggage if possible


P.S.:Please always keep damaged baggage until the matter has been finally settled. Otherwise, we kindly inform you that Airline is not liable.
Cabin Baggage Refers to items that may be carried as block seat baggage in the cabin. Passengers will pay for an additional seat charge in order to bring onboard a CBBG. A service request for CBBG must be made at least 24 hours prior to Estimated Time of Departure (ETD). Articles over 75 kg (165 lbs) of weight per seat shall not be accepted. Passengers are responsible for loading and unloading the CBBG in and out of the aircraft.
Lost Baggage If a checked baggage does not arrive at the destination, the passenger must apply to our Ground Service company from the “Arrivals Lounge” to report the missing baggage. The Ground Service company will fill a PIR (Property Irregularity Report). If the baggage is not found within 5 days, the research will be transferred to the Central Lost and Found department of our company.

After the case is transferred to the Central Lost and Found department, the passenger should send the documents listed below to speed up and ease the process. You can contact us from lf@atlasglb.com. For lost baggages:
  • Original loss report
  • Original flight ticket and baggage tags
  • The detailed list of belongings in the baggage. (Color and brands of the items will be helpful to locate the baggage)


The found baggage will be sent to the passenger’s address. The transport charges will be covered by the AtlasGlobal Airlines. Passengers can also go and take their baggage themselves.

The maximum investigation period is two(2) months for lost baggage. For the baggage that can’t be found within this period, AtlasGlobal Airlines will pay compensation according to the Montreal Convention.

Checked Baggage Refers to items of luggage delivered to AtlasGlobal for transportation in the hold of an aircraft. Once the passenger checks all luggage items, the airline agent will put a bag tag on each item that indicates passengers name, flight number(s), and all cities in the ticketed itinerary. A copy of the bag tag will be provided to the passenger for baggage claim at destination. A checked baggage must weigh no heavier than 32 kg (70 lbs). Additional charges will apply to any item that exceeds the free baggage rights, however baggages exceeding 32 kg does not accepted.

Fluid substances like olive oil, pickles, tomato paste; flammable substances such as acetone, cologne; cans, sacks, plastic bags and barrels will not be accepted to the flight neither as free baggage nor as cabin baggage.
All Details About Baggage Click here for details.
0850 222 00 00