Українська English русский
Права Пасажирів

Airport

Реєстрація на рейс
Всі пасажири повинні бути в аеропорту щонайменше ніж: за 2 години 30 хвилин до запланованого часу відправлення для міжнародних рейсів; за 2 години для рейсів до Північного Кіпру; за 1 годину для внутрішніх рейсів по Туреччині. Всі процедури на стійці реєстрації повинні бути завершені не пізніше ніж за 40 хвилин до вильоту для міжнародних рейсів та за 30 хвилин для внутрішніх рейсів по Туреччині. Якщо не буде дотримано певні правила та умови, пасажир втрачає своє право на подорож та не допускається до реєстрації. Крім того, всі пасажири повинні бути на виході на посадку не пізніше ніж за 15 хвилин до відправлення.

Онлайн реєстрація: Онлайн реєстрація на рейс здійснюється за 48 годин і закінчується за 90 хв до запланованого часу вильоту за розкладом. З деталями щодо послуги он-лайн реєстрації на рейс Ви можете ознайомитись за посиланням. Онлайн реєстрація доступна для регулярних рейсів авіакомпанії «Атласджет Україна» зі Львова, Харкова та Запоріжжя до Стамбула (аеропорт ім. Ататюрка) на офіційному сайті http://www.atlasglb.com.uа. Під час онлайн-реєстрації пасажири можуть вибрати зручне для себе місце в салоні літака, роздрукувати посадковий талон або відправити його на свою особисту електронну адресу. Онлайн-реєстрація доступна для всіх пасажирів авіакомпанії, за винятком наступних категорій: - Пасажири віком до 16 років, які подорожують без супроводу; - Пасажири, які подорожують з немовлятами до 2-х років, які не займають окремого місця; - Пасажири, яким необхідне особливе обслуговування або медична допомога; - Вагітні жінки з терміном вагітності до 28 тижнів.

Кіоски для он-лайн реєстрації (реєстрація за допомогою 2D бар-коду)
Реєстрація за допомогою такого штрих-коду є своєрідним спрощенням для проходження реєстрації, який відправляється Вам у вигляді SMS-повідомлення на мобільний телефон після завершення он-лайн реєстрації разом з посиланням. Через посилання, яке буде відправлене на Ваш мобільний телефон, ви можете завершити он-лайн реєстрацію та переглянути свій мобільний посадковий талон, не втрачаючи час у черзі в аеропорту. Відповідні кіоски розташовані в аеропортах таких міст як: Стамбул, Анталія, Ізмір, Бодрум, Адана та Ерджан.
Fly & Bus
Український перевізник «Атласджет Україна» (торговельна марка – Atlasglobal), який піклується про комфорт та безпеку своїх пасажирів, надає своїм користувачам ексклюзивну можливість скористатися послугою безкоштовного трансферу з регіонів (з Мелітополя та Дніпра - для рейсів із Запоріжжя) та з Харкова до/з аеропорту.
Автобуси зручні для користування та оснащені кондиціонером, що зробить Вашу поїздку ще комфортнішою. «Атласджет Україна» є першою авіакомпанією в Україні, що надає подібний сервіс абсолютно безкоштовно.
Для того, щоб скористатися послугою автобусного трансферу, необхідно бути в зазначеному місці хоча би за 10 хвилин до часу відправлення шаттлу і мати при собі або роздрукований електроний квиток, або смс-підтвердження польоту для перевірки. Щоб дізнатись розлад руху трансферу, перейдіть за посиланням.
Міжнародний аеропорт ім.Ататюрка (Зона прибуття)
Міжнародний аеропорт ім.Ататюрка (Duty free)
Міжнародний аеропорт ім.Ататюрка (Зона харчування – їжа та напої)
0850 222 00 00