Поиск рейса

Інформація для агентств та Політика ADM

Інформація для агентств та Політика ADM*

 

Шановні Агенти / Партнери,

Авіакомпанія Atlasglobal (Україна) піклується про вашу задоволеність. Ми підготували цей посібник для вас, щоб уникнути будь-яких незручностей. Діючи відповідно до вказівок, що містяться в цьому документі, ви будете впевнені, що ваші щоденні транзакції з авіаквитками виконуються вірно, в повному обсязі та зменшать ваші витрати і навантаження по ADM. Рекомендуємо уважно ознайомитись з цим документом (оновленим 12 січня 2018 року) та будемо вдячні за дотримання зазначених правил.

Щиро Ваші,

Команда Atlasglobal (Україна)

 

Загальна інформація:

З 15 травня 2017 року не можна здійснювати реєстрацію до кінцевого пункту призначення пасажирам, що мають більш ніж один квиток на свій транзитний маршрут. Реєстрація здійснюватиметься тільки до місця призначення відповідного квитка. Пасажири повинні забирати свій багаж у пункті пересадки та звернутися до відповідного авіаперевізника для його реєстрації на стикувальний рейс. Пасажири можуть реєструватися відразу до кінцевого пункту, якщо їхні рейси оформлені одним квитком.

 

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОЛІТИКИ ADM:

Мінімальна плата ADM:

Авіакомпанія Atlasglobal (Україна) може виставити ADM для всіх виявлених порушень або встановити мінімальну суму ADM відповідно до типу порушень агентства. Єдиний ADM може бути виставлений за порушення, здійснені в той же період тією ж Агенцією. Мінімальна сума одного ADM-документа будь-якого типу, без адміністративної плати 50USD.

Сервісний збір:

Авіакомпанія Atlasglobal (Україна) може стягувати сервісний збір за дійсні ADM. Агенції будуть інформуватися про рівень сервісного збору та інші пов'язані з ними правила до стягування. Вартість послуги буде додаватися до суми АДМ.

Періоди виставлення ADM:

ADM виставляються відповідно до термінів / періодів, встановлених IATA. Авіакомпанія Atlasglobal (Україна) може виставити ADM не зважаючи на обмеження у часі виставлення АДМ у випадку шахрайства та шахрайських операцій.

Вирішення спорів:

Агенції можуть оскаржувати ADM через канал звітності про продажі, тобто BSP-link. Якщо це неможливо, оскарження можуть бути заявлені за допомогою інших способів, які визначатиме авіакомпанія Atlasglobal (Україна). Заперечення ADM, виставлені авіакомпанією Atlasglobal (Україна), не повинні прийматися пізніше ніж 14 днів з моменту виставлення ADM. Скарги після цього періоду будуть відхилені. До оскарження слід додати детальну інформацію та роз'яснення. Оскарження з відсутніми документами та додатковою інформацією буде відхилено.

Обмін / переоформлення:

Якщо добровільний обмін/пероформлення авіаквитка не будуть зроблені за 2 години до дати і часу початку перельоту, пассажирам буде надано статус no-show, тобто ті, що не з*явилися на рейс. У такому разі будуть застосовуватися правила no-show. У випадку, якщо квиток потрібно обміняти / пероформити, спочатку потрібно перевірити, чи був він використаний. Після того, як це буде перевірено, різниця в тарифах та / або штрафи (відповідно до статусу пассажира дорослий/дитина/інфант тощо) повинна бути підрахована відповідним чином. У операціях обміну / переоформлення не достатньо змінити бронювання в PNR, квиток має бути змінений одночасно. Різниця в вартості тарифу повинна бути розрахована відповідно до обмінних курсів місцевої валюти того ж дня, коли здійснюється транзакція. Якщо пасажир, який має підтверджений квиток, не з'являється перед вильотом (до кінця часу закінчення реєстрації, або якщо пасажир, що рареєструвався онлайн, не з'явився до закінчення часу посадки на літак), буде вважатися таким, що не з*явився на рейс (тобто no-show). Будь ласка, уважно перевірте відповідні правила тарифів щодо no-show. У всіх випадках обміну/переоформлення авіаквитка, що проводяться в Центральних Системах Бронювання,при застосуванні штрафних санкцій, сума штрафу повинна бути зібрана у вигляді такси під кодом СР.

Повернення коштів:

Повернення коштів здійснюється за квитки, випущені протягом останніх 12 місяців. Під час повернення коштів за квитки, де раніше було здійснено переоформлення / обмін, будуть застосовуватись правила початкового квитка.

Термін придатності квитка та купонів повинні бути перевірені перед поверненням.

Польотні сегменти повинні бути скасовані за 2 години до дати та часу польоту. В іншому випадку, пасажир буде прийнятий як, такий що не з*явилися на рейс (no-show) та будуть застосовуватися правила no-show.

Під час повернення коштів розрахунок коштів, що підлягають відшкодуванню та (якщо застосовується) аэропортові такси, повинний здійснюватися відповідно до правил.

Окрім суми штрафу, штраф за неявку також повинен бути стягнутий, якщо це застосовується. Якщо комісія була сплачена, ці комісійні суми також повинні бути стягнуті.

Відшкодування завжди повинно здійснюватися відповідно до правил самого жорсткого тарифу (the most restrictive cancellation rule apply). (До та після вильоту: при комбінації тарифів застосовується найбільш обмежене правило скасування для всієї цінової одиниці)

Якщо сума штрафу перевищує суму відшкодування, різниця вираховується з аеропортових зборів. Якщо сума аеропортових зборів недостатня для покриття штрафу, пасажиру взагалі не будуть повернуті кошти.

У разі відшкодування внаслідок смерті обов'язково зберігати свідоцтво про смерть та надіслати його Авіакомпанії за запитом.

Повернення аеропортових зборів за квиток з тарифом, що не підлягає поверненню:

У випадку повернення аеропортових зборів за квиток з тарифом, що не підлягає поверненню, відшкодування зборів має здійснюватися безпосередньо пасажирові або відповідній компанії, корпоративним клієнтам.

ADM виставляється агентству, що здійснює зловживання відшкодуванням коштів або не може надати документи з підтвердженням відшкодування коштів пасажиру.

 

 

Інші випадки:

Вимушені ситуації / зміни в розкладі: якщо трапляються випадки, що призводять до недобровільних змін та змін в роскладі, слід отримати авторизації відповідних органів та авіакомпанії Atlasglobal (Україна). Усі порушення будуть спонукати до виставлення ADM. Необхідні зміни слід внести в бронювання протягом 7 днів після першої дати польоту. У разі недобровільного переоформлення Квитка (involuntary reissue) у поле Еndorsement  потрібно внести  ремарки “INVOL”.

Послідовність використання польотних купонів авіаквитка:

З 01.06.2017 року авіакомпанія Atlasglobal (Україна) застосовує правило "послідовного використання купонів" на своїх міжнародних рейсах. Використання послідовності купонів буде застосовуватися для квитків, що складаються тільки з міжнародних рейсів. Квитки, що містять лише внутрішні та / або Кіпрські (Ercan) рейси, будуть розглядатися поза межами цих правил.

Зазначені правила застосовюються в таких випадках:

. Обмеження поширюється до процедур оформлення квитка з відкритою датою вильоту - «open ticket» (оформлення квитка з відкритою затою вильоту або переоформлення квитка на «open ticket»);

. Пасажири приймаються на рейси тільки з тією ж послідовністю перельоту, що і в квитку;

. У випадку, якщо пасажир не зможе скористатися рейсом зазначеним в авіаквитку, пасажир буде вважатись таким, що не з*явився на рейс, і відповідно застосовуватимуться правила no-show;

. Якщо пасажир не скористався рейсом зазначеним в авіаквитку, Авіакомпанія має право скасувати наступні рейси квитка (IATA Rules – Recommended Practice 1724 Coupon Sequence, clause 3.3.).

 

Категорії ADM.

1. Правила застосування тарифів.

У разі оформлення та (або) переоформлення Квитка: неправильне застосування опублікованого тарифу із порушенням правил опублікованого тарифу: терміну дії, сезону, дозволеного періоду зупинки у маршруті (stopover), правил комбінації тарифів тощо. Сума штрафу буде розрахована як різниця між тарифом, який відповідає умовам оформленого перевезення – маршруту, терміну дії, сезону тощо та застосованим тарифом. Причина виставлення ADM: посилання на деталі оформлення Квитка та правила тарифів.

2. Клас бронювання

У разі оформлення та (або) переоформлення Квитка: неправильне застосування опублікованого тарифу із порушенням класу бронювання. Сума штрафу буде розрахована як різниця між максимальним опублікованим тарифом у відповідному класі обслуговування та застосованим тарифом. Причина виставлення ADM: посилання на деталі оформлення Квитка та правила тарифів.

3. Правила застосування добору за тарифом

У разі оформлення та (або) переоформлення Квитка: різниця між максимальним опублікованим тарифом у відповідному класі обслуговування та застосованом тарифом. Причина виставлення ADM: посилання на деталі оформлення квитка та правил тарифу.

4. Повернення квитка

У разі оформлення повернення коштів за невикористаний або частково використаний Квитк: розрахунок суми до повернення, не відповідає правилам застосованого тарифу. Сума штрафу (долари США) буде розрахована як різниця між сумою до повернення відповідно до правил застосованого тарифу та застосованим розрахунком суми до повернення. Причина виставлення ADM: посилання на деталі оформлення квитка та правил тарифу.

5. Штрафи.

Переоформлення Квитка без застосування відповідного правилам тарифу штрафу, добору (перерахунку) до більш високого тарифу.Сума штрафу (дол. США) буде розрахована як сума штрафу, відповідно правил тарифу, підвищення класу обслуговування та/або добору (перерахунку) до більш високого тарифу. Причина виставлення ADM посилання на деталі оформлення квитка та правил тарифу.

 

6. Комісійна винагорода.

Оформлення квитка із зазначенням комісійної винагороди, яка не відповідає діючій Агентській угоді або додаткам до Угоди. Якщо квиток повертається, комісія повинна бути відкликана. Сума штрафу (долари США) буде розрахована як різниця між застосованим рівнем комісійної винагороди та рівнем комісійної винагороди, яка відповідає діючій Агентській угоді або додаткам до Угоди.Причина виставлення ADM: посилання на деталі оформлення квитка.

7. Недобровільне переоформлення.

7.1. У разі недобровільного переоформлення Квитка (involuntary reissue) – відсутність у Квитку (у полі Еndorsement) ремарки “INVOL”.

7.2. Якщо агент не переоформив квиток, при необхідності недобровільних змін. Пасажир не був інформований про зміни у його маршруті.

Сума штрафу становитиме 50 доларів США. Причина виставлення ADM: посилання на деталі оформлення квитка.

8. SSRs та контакти.

8.1. Відсутність в бронюванні безпосередньої контактної інформації пасажира (адреса електронної пошти та номер мобільного телефону, який буде доступний на всіх сегментах перельоту) з використанням поля SSR для можливості безпосереднього зв'язку між перевізником та пасажиром протягом 24 годин.

8.2. Відсутність у PNR введеної з використанням поля SSR ремарки, що підтверджує особисту відмову пасажира від розголошення своєї контактної інформації.

8.3. Відсутність оновленої інформації DOCS (громадянство, номер паспорта, дата дійсності, країна випуску, стать) та дати народження.

8.4. Некоректний / неправильний формат запиту на спеціальні послуги (PETC, MEAL та WHEELCHAIR тощо).

Сума штрафу становитиме 50 доларів США за SSR / сегмент. Причина виставлення ADM: детальна інформація та / або історична інформація про бронювання (PNR).

9. Багаторазове перебронювання.

Авіакомпанія Atlasglobal (Україна) категорично забороняє багаторазове бронювання або скасування (переміщення/копіювання) одного і того ж маршруту в одному класі або різних класах обслуговування в межах одного або кількох PNR або GDS після третього бронювання та ануляції. Таким чином продовжуючи строк дійсності бронювання для задоволення вимог щодо продуктивності роботи в GDS. Застосовується штраф у розмірі 50 доларів США за сегмент на кожного пасажира.

 

10. Фіктивні імена

Створення бронювання дозволено лише за запитом або наміром придбати квиток прямого пасажира. Агенти не повинні створювати фіктивні замовлення, які включають використання дійсного прізвища, а потім ініціали (наприклад, Smith A / B / C, Smith / AAA, Test / T тощо) або назви знаменитостей (наприклад, Mouse / Mickey, Bond / James etc. ) для тестових цілей. Сума штрафу становитиме 50 доларів США за кожного пассажира / сегмент. Причина виставлення ADM: детальна інформація та / або історична інформація про файл бронювання (PNR).

11. Подвійне бронювання.

Створення дублювання або перекривання замовлень, сегментів або O & D не дозволяється. Сума штрафу становитиме 50 доларів США за кожного пасажира/ сегмент. Причина виставлення ADM: детальна інформація та / або історична інформація про файл бронювання (PNR).

12. Шахрайство з кредитними картками

Неавторизовані відкликання коштів на кредитну картку. Сума штрафу становитиме 50 доларів США / сегмент + вартість квитка. Причина виставлення ADM: детальна інформація та / або історична інформація про файл бронювання (PNR).

13. VOID – аннулювання/відміна продажу авіаквитка та пов'язані питання

У випадку, якщо квиток анулюється протягом 24 годин з моменту оформлення, але сегменти в бронюванні залишаються дійсними / не відмінені. Сума штрафу становитиме 50 доларів за сегмент + вартість квитка (у випадку, якщо пасажир скористався (частково або повністю) квитком). Причина виставлення ADM: детальна інформація та / або історична інформація про файл бронювання (PNR).

14. Неактивні сегменти

Туристичні агентства зобов'язані своєчасно стежити за своїми чергами GDS і видаляти неактивні сегменти з PNR в той же день. Невиконання цих зобов*язань веде до штрафних санкцій  - буде застосовуватися ADM.

 

Довідники та контакти:

Список літератури:

Резолюція IATA 818г

Резолюція 824 IATA

Резолюція IATA 850м

Інші правила IATA

 

Контактна інформація:

Для з*ясування процедур ADM або з питань щодо отриманого ADM ви можете звернутися до свого офісу продажу або надіслати листа на адресу електронної пошти Sales-ua@atlasglb.com.

Право на зміни в документі:

У деяких країнах можуть існувати незначні розбіжності в нашій загальній політиці. Авіакомпанія Atlasglobal (Україна) має право в будь-який час змінити цей документ.

* Agent Debit Memo (ADM)

0850 222 00 00